چیزیم نیست ، خرد و خمیرم فقط همین / کم مانده است بی تو بمیرم ، فقط همین / از هرچه هست و نیست گذشتم ولی هنوز / در عمق چشم های تو گیرم ، فقط همین .
+ نوشته شده در شنبه بیست و یکم اسفند ۱۳۹۵ساعت 22:13  توسط Negari |
چیزیم نیست ، خرد و خمیرم فقط همین / کم مانده است بی تو بمیرم ، فقط همین / از هرچه هست و نیست گذشتم ولی هنوز / در عمق چشم های تو گیرم ، فقط همین .
+ نوشته شده در شنبه بیست و یکم اسفند ۱۳۹۵ساعت 22:13  توسط Negari |
ما را در سایت عاشقم دنبال میکنید
برچسب: گیرکردم, نویسنده: بازدید: 119 تاريخ: دوشنبه 15 آبان 1396 ساعت: 18:56
با او و هزاران اوی دیگر بودنت٬بدون مکث پاسخ منفی دادنت.و عشقی نیست٬
جز عشق به چشمان ناز تا ابد روشنت. این را برایت نوشته بودم. باز هم مینویسم:
« هر ستاره شبی است که از تو دورم٬آسمان چه پر ستاره است.»
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و چهارم اسفند ۱۳۹۵ساعت 15:13  توسط Negari |
ما را در سایت عاشقم دنبال میکنید
برچسب: دلتنگتم, نویسنده: بازدید: 125 تاريخ: دوشنبه 15 آبان 1396 ساعت: 18:56
سلامتیه کسی که : وقتی توی آغوش می گیریمش همه ی وجودمون میلرزه ؛ نه از ترس یا عشق بازی واسه وحشت از فردای بدون اون …!!!
+ نوشته شده در دوشنبه بیست و هشتم فروردین ۱۳۹۶ساعت 15:2  توسط Negari |
ما را در سایت عاشقم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 120 تاريخ: دوشنبه 15 آبان 1396 ساعت: 18:56