عاشقم

خرید بک لینک

چیزیم نیست ، خرد و خمیرم فقط همین / کم مانده است بی تو بمیرم ، فقط همین / از هرچه هست و نیست گذشتم ولی هنوز / در عمق چشم های تو گیرم ، فقط همین .

+ نوشته شده در شنبه بیست و یکم اسفند ۱۳۹۵ساعت 22:13&nbsp توسط Negari |


عاشقم...

ما را در سایت عاشقم دنبال می‌کنید

برچسب: گیرکردم, نویسنده: بازدید: 119 تاريخ: دوشنبه 15 آبان 1396 ساعت: 18:56

دیگر ملالی نیست جز نداشتنت ٬نخواستنت٬راندنت٬باختنت٬رفتنت٬نماندنت٬

با او و هزاران اوی دیگر بودنت٬بدون مکث پاسخ منفی دادنت.و عشقی نیست٬

جز عشق به چشمان ناز تا ابد روشنت. این را برایت نوشته بودم. باز هم مینویسم:

« هر ستاره شبی است که از تو دورم٬آسمان چه پر ستاره است.»

+ نوشته شده در سه شنبه بیست و چهارم اسفند ۱۳۹۵ساعت 15:13&nbsp توسط Negari |


عاشقم...

ما را در سایت عاشقم دنبال می‌کنید

برچسب: دلتنگتم, نویسنده: بازدید: 125 تاريخ: دوشنبه 15 آبان 1396 ساعت: 18:56

سلامتیه کسی که : وقتی توی آغوش می گیریمش همه ی وجودمون میلرزه ؛ نه از ترس یا عشق بازی واسه وحشت از فردای بدون اون …!!!

+ نوشته شده در دوشنبه بیست و هشتم فروردین ۱۳۹۶ساعت 15:2&nbsp توسط Negari |


عاشقم...

ما را در سایت عاشقم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 120 تاريخ: دوشنبه 15 آبان 1396 ساعت: 18:56

صفحه بندی